No one else I wanna please

Wow, jag är sååå trött! Drömde sjuka mardrömmar inatt som gjorde att jag vaknade i chock. Jag tyckte drömmen var så jäkla verklig. Hela Stockholm drabbades av en orkan som drog igenom stan och pajjade allt. Jag fick fly från fallade hus, stenar och tunnelbanan hade rasat samman också. Dessutom var det värsta böghatarfesten som attackerade oss. Fattar ingenting. Så när jag vaknade ca 5min innan klockan ringde var jag helt säker på att jag hade försovit mig dessutom, missat jobb, flyg - allt. Haha. Tänk vad mycket som händer när man sover.

Nu har jag jobbar jäkligt hårt också. Kopierade 63papper på vår kopiator som står under bordet = böjd i ca 45min. Helt slut bara av att behöva räkna papprena, hahaha. Samtidigt som det varit massa besökare, mycket öppna dörrar, kaffe, låsa upp här och där och så har jag skickat ut mina arbetstider för denna månaden till chefen så jag får rätt lön :) Fan, jag har jobbat sjukt mycket denna månaden! Wie! Och idag efter jobbet drar jag mig till Arlanda för att landa på Landvetters flygplats. Taggad! Väskan står redo här i kapprummet och djuren har fått mat som räcker i två dagar. Då kommer Philippa åka hem till mig och fylla på. Är dock rädd att Pancakes kommer trycka i sig all mat idag, tjockis som han är och inte ha något över, haha. Trots att jag gav honom två morötter, massa godis och ett stort lass med hö. Hmm. Jaja, han överlever tills fredag iallafall!

Nu ska jag trycka i mig min lunch tänkte jag. Lyssnar på min nya sommarlåt Coconut Tree, så grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback