Slottskogen

Oh shit, me soo tired! Vilken lång dag det har varit! Jag var uppe redan 09.30 och började göra situps (why?), smörjde in mig med brun utan sol och käkade frukost på balkongen medan jag solade. Vid 13 var jag hemma hos Marlene, dit Lovisa även kom och sen var jag, Lovisa, Leo och Molly ute i Slottskogen och promenerade. Eller ja, först promenerade vi dit också. Vi kollade på sälar, pingviner, Leo fick sig en SvampBob ballong och vi mötte även upp Miranda och Elin en snabbis innan vi slutligen hamnade på lekplatsen. Där röjde Leo sönder och blev helt vild, haha. Sprang runt som en tok. Till slut drog Lovisa och så kom istället Marlene, tillsammans åkte vi alla hem till mamma och pappa där vi käkade middag och hoppade studsmatta. Wie! Rolig, men ansträngande dag kan jag säga!




Finisar :)





Leo skjutsade fyra andra kidz till "mommo!"





Mina nya glajjoooor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback