27:e april 2011

Good morning! Imorse var det heltsjukt svårt att ta sig upp. Jag hade i flera timmar legat och vridit mig för jag var orolig för att försova mig och när jag dessutom inte somnat förrän 1 så var det galet jobbigt. Men köpte mig en Latte Macchiato på vägen till jobbet så nu är det OK.

Igår tog jag klass för Karl och Knut. Fasen vad mycket folk det var men SÅKUL! Älskade koreografin verkligen. Såå kul! Nästa klass blir på söndag tror jag :) Wie! Philippa tog ju sin K&K oskuld igår och hon ÄLSKADE det precis som jag visste att hon skulle göra.

Idag blir det jobb, jobb, jobb. Till kl 19. Efter det handla hem lite mat, hem och kolla på tv, sen sova. Imorgon är det redan torsdag och sen fredag och då har jag helg. Så det är en kort vecka. Känner mig mycket bättre än igår men har fortfarande ont i magen. Shit, min mage måste verkligen inte tåla så mycket kalorier som jag fick i mig i söndags, hehehe...


Låten vi dansade till på klassen igår: Adele - Someone like you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback