Världens vackraste vän

I söndags träffade jag min going Johanna (aka Joshiii) och hon hjälpte mig välja brallor som jag handlade på Zara (bild kommer, promise), vi satt och fikade och pratade massa. Hon ska tydligen flytta hit nästa år och snacka om att jag blev glaaad! Bästaste vännen min. Och något med Johanna som slår mig så mycket, är hur jäkla vacker hon är! Kan sitta och kolla på hennes kläder och ba Shit, vad bra hon har matchat det, sen kollar man på hennes hår som slutar vid jumskarna och bara hennes örhängen passar så jäkla bra på henne. Vackra tjej. Kommer ihåg när hon hade tandställning och käkade piller för sin dåliga hy... och kolla nu. It was all worth it! :)


Är hon inte så sjuuukt snygg?



Massa vovvisar vi såg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback