FML*2

Ehe, vänta nu. Som att fredagen inte kunde bli bättre med regn och allt, så snodde någon min plånbok sådär lagom på kvällen. Byebye ID-kort, bankomatkort (spärrat direkt efter att jag upptäckte att plånboken var försvunnen), presentkort på H&M ( :'( ) + kvitton. Sjukt onödigt eftersom dom inte kan ha nytta av något förutom presentkortet, om dom lyckas hitta det. Jaja. Vad ska man göra? Hade det iallafall jättetrevligt med Iwetta, Nergiz, Martina, Johanna, Martin och Oskar. Dock blev det kortvarigt. No money (eller ID) = No funny.

Idag åker jag hem till Stockholm, jag tar med mig mina små älsklingar som kommer bli SÅÅÅÅ ARGA för att dom inte får vara ute i friheten mer utan måste bli innedjur igen. Någon vacker dag ska jag köpa mig en lägenhet på bottenplan, med uteplats så båda mina älsklingar kan vara utomhus.

Igår bröt Jonathan förövrigt foten. LOL! Nä, men han skatade som vanligt och poff, så var den bruten. Fast den såg fasen inte bruten ut. Knappt svullen. Men han fick åka ambulans och sitta på sjukhuset till klockan 02 på natten. Alltså satt han där i 7timmar. Älskar vi inte Sveriges sjukvård?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback