Sola, sola, sola, sola, sola...

HEJ PÅ ER ALLESAMMANS! Kom hem igårmorse och mådde piss hela dagen. Hade knappt sovit eller ätit och hade rest i 24h. Blä. Så igår låg jag på soffan HELA dagen. Asgött! Idag däremot gick jag ner till stranden med min kusin Barteks flickvän (som är här tillsammans med Bartek som däremot jobbar hela dagarna så hon är uttråkad) och där mötte vi upp Iwetta, Martina och Emma. Dom gick dock efter typ en timme för dom skulle jobba, men vi låg kvar till 15.30 ungefär. Har ju bara fyra dagar på mig att jobba på brännan innan jag börjar jobba och jag har solat ungefär fyra gånger detta året. Hur deppigt som helst!! :( Har knappt fått någon färg alls. USCH! Och vid detta laget brukar jag vara jättebrun annars. BU på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback