28februari

Hej! Sorry, det är som vanligt när jag är i Göteborg, jag pallar inte uppdatera. Idag har jag varit hos Marlene och David HELA dagen, från kl 10.30 imorse och passat Leo. Fast bara tills ca 16, då kom Marlene hem. Sen eftersom min fika med Sebbe ställdes in så stannade jag kvar där ett tag till och kom inte hem förräns nu för en timme sen. Känns inte helt OK att jag har passat Leo nu när han är sjuk då jag själv kan bli smittad, men än sålänge känner jag inte av något.

Imorgon ska jag och Iwetta hem till Karina för att träffa Zoe! Karinas dotter. Hur sjukt? Jag har ju inte träffat bebisen än eftersom den föddes i januari. Så det ska bli spännande. Efter det ska jag iväg på synundersökning. Blir det glasögon tro? Jo, det tror jag iallafall.

Lägger in bilder och filmer sen :) Pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback