Bad morning

Inte min morgon idag. Vaknade upp med kramp i hela högra axeln och hade drömt konstiga drömmar. Sedan tog jag det lite väl lungt när jag gjorde mig iordning så jag hann inte sminka mig och jag glömde matlådan. När jag går ut till Saltsjöbanan så ser jag att den åker förbi (ca 4min för tidigt?) men bussen står på plats så jag springer till den. Självklart världens långsammaste busschaffis, fullt med folk eftersom att tydligen var det strömavbrott på Saltsjöbanan så man kunde inte ta den ändå. Jag är vid Slussen 8.25, jag börjar 8.30... 2:an bussen kommer aldrig, tar tusen år, jag måste hoppa av vid Sture P för att köpa mjölk som chefen bad mig göra dagen innan och det är tungt. Kommer fram till jobbet 8.55... Ehe. Osminkad, ruffsigt hår, blä. Kände mig som en grottman.

Och nu är jag fortfarande på irriterat humör, stör mig på alla som går förbi mig typ. Ont i nacken/axeln. Ingen mat. Nä blä. Vill gå och lägga mig igen. Men idag jobbar jag till 18.30...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback