Helgens shopping

Tänkte slänga in lite bilder på det jag köpte i helgen. Philip köpte ju betydligt mer än jag, men jag hittade en så sjuktfin jacka på rean på Zara. Dock hade en knapp lossnat, men den sydde jag lätt på när jag var hemma. Skitsnygg verkligen, men bilder gör inte rättvisa. Sedan köpte jag äntligen lite smink som jag verkligen behövde då mitt ansikte har blivit värre än när jag var typ 15 och borde ha fått finnar. Suck. Köpte även en present till lillebror som fyller år, men den kan jag ju inte visa ;)

Philip fick med sig typ två jackor, eventuellt om det var 3... Vet inte om baseball jackan/tröjan räknas som jacka, anyway, så köpte han typ två skjortor och ett par skor. Sen var det nog något mer, men kommer inte ihåg riktigt.


Bilden gör verkligen inte rättvisa till den fina jackan... :( Man ser inte tjock ut i den egentligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback