Jobbig period

Hej goingar. Sitter hemma nu på min dator som pappa skickade upp med Natta och Simon. En liten skitdator men den funkar tills min blir fixad iallafall. Ledsen för så grymt dålig uppdatering om dagarna, men jag har ingen inspiration. Jag gör liksom inget speciellt just nu ändå. Känner mig trött, deppig, hungrig, fattig, äcklig, ful osv hela tiden. Verkligen en kass period för mig nu och jag bara längtar tills våren kommer så jag slipper den jävla vinterjackan och kan börja variera mig lite. Jag är sån som fryser så galet lätt och skulle dö om jag hade något annat än en varm vinterjacka på mig när det är mindre än 5+ ute.

Det blev ingen shopping, pengarna har fortfarande inte kommit. Börjar bli tokig på att ha minus på kontot. Tar sådan jäkla tid. Gah! Men imorgon är jag ledig iallafall. Om pengarna inte kommit då så vet jag inte vad jag gör asså. Philip säger att jag ska låna pengar av honom, men jag haaataaaar att låna pengar. Jag anser att har man inga pengar, så ska man inte heller handla. Men jag är trött på att leva på pasta och vitlökssås, eller potatismos med smör.

Allt känns bara riktigt segt och långsamt nu. Känner mig ensam. Men har inte ork, eller tid att träffa någon ändå. Och nästa vecka börjar undervisningen också, fuckkkk. Min dator med musiken är ju pajj så vettefan vad jag gör med musik till lektionerna. Kn*ll.


Så, nu har jag klagat färdigt. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback