Lyrisk jazz idag

Idag ska jag förmodligen ta klass för Sandra Vahter på Base23s öppna klasser. Om jag har råd det vill säga. Har planerat denna klassen ett tag nu så jag hoppas att det rullar in cash på kontot idag, som det borde göra. Sandra var med i SYTYCD Scandinavia för ett par år sedan och hennes inriktning är mest lyrisk jazz, just like me, hihi! Dock är klassen rätt sent, börjar 20.30-22.00 så efter det är det direkt hem och i sängs. Har sjuk ångest över att komma till Base23 överhuvudtaget då jag inte varit där på typ... ett halvår? 4månader? Ja, något sådant. Känner inte riktigt för att träffa folket där, men men,  vad gör man inte för dansen? ;)


Sandra Vahter, bild snodd från hennes FB


Kommentarer
Postat av: elsa nyström

svar: Den kostar 350 kr ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback