Städ-fredag!

Hej bitches! Ledsen för dålig uppdatering, men jag har haft händerna fulla hela dagen. Var hos veterinären på återbesök med Pancakes som har blivit bättre. Han hade en skråma på hinnan  i ögat som gjorde att det inflamerade och ögat rann, men efter lite antibiotika i form av ögondroppar så blev det tydligen bättre. Skönt då. Men han har tydligen invecklade ögonlock som gör att ögonfransarna irriterar och om det fortsätter så kanske han måste opereras. Jag började typ garva när hon sa det och tänkte "självklart...". Mina djur kan ju inte vara friska liksom. Vår kanin Truls som vi hade i 5år blev aldrig sjuk. Behövde aldrig gå till veterinären. Men men...

Iallafall. Efter veterinären stack jag och köpte mat till djuren som Philip ska mata dom med medan jag är bortrest. Fyllde även på lite i kylskåpet så Philip kunde känna sig som hemma och äta vad han vill, haha. Efter det har jag städat. Städningen pågår fortfarande och har hållt på sen 15. Min lägenhet har aldrig varit så skinande som den är nu och det är för att Philip jämt klagar på att det är stökigt hos mig. NOT ANYMORE BITCH!

Ikväll, om ett par timmar, kommer Natalie och Simon hit, med Simons lillebror också och dom ska sova hos mig. För imorgon efter jag har jobbat så åker vi tillsammans med deras nya bebis AMICA (inte Akira som jag sa) med bil ner till Göteborg. Shit, är så taggad asså! Som jag har längtat.

Ni får ha en trevlig kväll så hörs vi senare kanske ♥



I mitt fina förkläde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback