Tick tack tick tack...

Hur ska jag få tiden att gå? (rim rim) Mina hörlurar glömde jag på Stage i måndags så nu har jag bara mitt headset som tydligen inte vill fungera i datorn så bra, vilket innebär att jag inte kan kolla på Vänner. Buhu! Så nu sitter jag och försöker få Philip att vara lite rolig på FB-chatten när han själv är på praktik och inte har så mycket att göra. Men han är skittråkig...

Hmm. Jahaaa! Vad ska jag mer säga då? Igår så passade jag barn och fick en galen energi utav en "hälso-bar" (hur fan ska man förklara?) som jag fick av Philip från Blueberry igår (hälsofiket han jobbar på). Blev helt glad av det lilla kexet som är fullt av nyttigheter. Dessutom blev man mätt på halva (dom är typ 7cm långa). Min kropp har bara fått i sig köttbullar, makaroner, potatismos, pannkakor och rostatbröd dom senaste dagarna så nog blev mina organ glada. Haha. Gick runt och kramade på Magnus och Simon hela eftermiddagen. Magnus fyllde faktiskt 6år i måndags (GRATTIS SÖTIS) så han visade mig alla sina presenter. 

Lalala. Idag ska jag jobba till 14, skynda till Ungdomsmottagningen i Forum, skynda mig därifrån till Lidingö och undervisa på Stage 16.15 - 19.00. Ikväll ska Philip laga middag till mig (ehehe, nä jag ska laga. han kan inte laga mat).  

See ya later!!!!!


Tokgammal från typ 3an på gymnasiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback