Tisdag

Godmorgon bitcheeez! Allt bra? Jag har en rätt bra morgon, sov lite längre än vad jag borde men hann med frukost och allt väldigt lugnt. Mina finnar har försvunnit, munnsåret likaså, så jag känner mig fräsch. Idag är det jobb som vanligt, barnvaktar i eftermiddag, sen hem och vila. Ska nog lägga mig tidigt idag. Jag brukar iofs lägga mig rätt tidigt, men märker att det tar fan alltid i när jag går upp klockan 7.

Igår så gick undervisningen helt OK. Var så jäkla trött, så jag orkade inte vara elak (det behövs...), men det var kul. Koreografin kommer bli asgo verkligen så det ser jag fram emot, haha. När jag kom hem och hade käkat middag så tog jag och bakade cookies igen! Haha, denna gången blev dom liiite bättre. Och liiite fler. Så jag har mumsat i mig en nu på jobbet. Tjockis. Något annat jag vill skriva om är gårdagens Big Brother. Hallå, kan det bli tråkigare eller? INGENTING händer ju? Alla låg och sov första kvällen? Ska det inte vara sex, skandaler och krök tills 7 på morgonen som en av killarna lyckades med, själv? Nää! Fyskäms! Och detta ska vara nya B-kändis eliten? Dom behöver en Jessica i huset, eller en kissPeter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback