Torsdag

Sista jobbdagen idag för denna veckan, iallafall i receptionen. Fyfan vad skönt det ska bli att få sova ut imorgon. Jag tror inte änns jag kommer tacka ja om chefen frågar om jag kan jobba imorgon. Som sagt så gick jag och la mig igår när jag kom hem, efter att ha käkat. SÅ SKÖNT! Längesen jag gjorde det. Älskar att sova middag.

Idag ska jag handla. Handla, handla, handla. Allt jag behöver. Främst foundation, kattsand, koppel till katten och mat. Mitt ansikte har fått så mycket porer, finnar och äckel blä. Vet inte varför. Jag sköter hyn väldigt noga, tvättar morgon och kväll, smörjer in mig med en jättebra kräm. Antar att det är en period nu... Men det är iallafall därför jag vill köpa mig en foundation för jag mår så dåligt när jag ser massa prickar och ojämn färg i ansiktet.

Imorse orkade jag mig iallafall upp tidigare för att platta håret. Har inte gjort något med mitt hår förutom att borsta det varje dag på säkert 2veckor. Så nu var det dags att platta och ruffsa :)

DAGENS:





Skorna jag har på mig är ENDAST på jobbet. Annars kör jag på kängorna, men dom är inte fina nog att gå runt i här ;)
Haha förresten så ser inte mitt hår så platt ut på bilderna - fail...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! :)



Tillsammans med ett smyckesföretag har jag nu designat mitt eget smycke som man nu kan köpa för bara 99 kr, kolla gärna in och säg vad du tycker :) Tack!



http://www.jessi.se/2011/february/bara-for-er.html

2011-02-03 @ 09:25:29
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Sven

Jag tror det är för mycket att tvätta ansiktet 2 gånger per dygn. Det sliter!

2011-02-03 @ 13:46:00
URL: http://svenskefloyd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback