20110128

Kan verkligen inte sluta lyssna på Gubben i Lådan. Har lust att bara skrika med. Men jag sitter ju på kontoret i min vita skjorta och ska agera receptionist. Så då är det ju lite olämpligt att börja sjunga med högt till den låten. Så istället sitter jag och gungar och sjunger i huvudet. Haha! Mimar ibland också när ingen är här.

Idag då. FREDAG! Hur jävla nice?! Och något jag inte berättat: Min bästis Natalie kommer från Göteborg tillsammans med sin pojkvän och bor hos mig i helgen!! WIE! Dom ska nämligen bli med hund om någon månad och imorgon ska dom få välja vilken vovvis det blir. Hur kul? Haha, det bästa jag och Philip kunde gör var att skaffa kanin liksom. Men som någon på Daglinjen sa för ett år sedan: "Det är så typiskt dig att skaffa kanin istället för en chiwawa (stavning???) som alla andra". Iallafall. Dom kommer i natt, så jag hinner nog städa lite emllan jobbet och baletten, sen mellan baletten och deras ankomst. För ikväll är det balett också! Yihaaa!!! Älskar det. Pressa, pressa, pressa!

Jag har balett hela helgen egentligen
, men det klaffar rätt bra med deras tider ändå. Imorgon blir det nog en liten barrunda också. På söndag är det dags för audition! Gah nu blandar jag massa grejer i detta inlägget, så jag får att skriva ett seperat inlägg om audition och hur det gick igår.

*sätter på Gubben i lådan för tredje gången medan jag skriver detta*


Jag och bästis. Jag har inte träffat henne sen i somras. Sjukt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback