Audition på Stage

Igår hoppade jag in och höll i auditionkursen inför söndagens audition på Stage. Det är alltså inte jag som ska göra audition utan kommer sitta i juryn. Auditionkurserna är till för eleverna att förbereda sig inför den riktiga audition så dom inte behöver känna sig nervösa.

Det gick superbra igår, vi hade skitkul och flera elever kom fram efteråt och sa att de ska gå i min grupp denna terminen. Hur kul som helst! Vi lattjade och bara köttade gärnet hela lektionen. Speciellt lektionen med de äldre eleverna som söker de svåraste nivåerna. Fasen vad kul vi hade. Behövde knappt stanna musiken och visa utan bara körde. Och dom var superduktiga! Kommer gå jättebra på söndag.




Mina fina elever på showen i våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback