Fin fint besök i helgen

Godmorgon bitcheeeez! Hoppas ni mår bra, det gör inte jag - hehe. Feel sorry for me. Nä men, jag är dunderförkyld och kan inte sluta nysa typ, så det är inte superkul att sitta på jobbet och behöva vara trevlig då.

Men nu till något annat. Imorgon får jag besök. Besök från Göteborg. Av ingen mindre än... ANITA! ÅH VAD JAG HAR SAKNAT HENNE! Vi har inte träffats sedan vi var på bio i somras tror jag vilket känns superkonstigt för när vi pratar så är det som att vi kanske har varit i från varandra max en månad. Men imorgon kommer hon hem till mig och stannar till måndag! Yeeey!! Ska bli massa pjamasparty och imorgon är vi bjudna på inflyttningsfest hos Philippa. Ska bli sååå kul. Något som är så underbart med Anita är att hon är ännu konstigare än vad jag är. När vi är tillsammans så kan vi spåra så jävla mycket. Kommer ihåg när vi gick högstadiet tillsammans så kunde vi ligga i soffan och bara göra massa konstiga ljud. Anita hittade på ett koncept som vi kallar vi Luftsex vilket vi kunde skratta åt i 10000år. Men det bästa var ändå alltid somrarna. Vi gick alltid på Liseberg, åkte och badade osv tillsammans. Åh, baby!!! Nu är hon så tor och pluggar juridik på Göteborgs Handelshögskola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback