Jag tog en kula för dig men fick en smula tillbaks

HEJ GOINGAR! Måndag! Och äntligen ett ordentligt blogginlägg från en dator. Woho! Tycker ändå jag var rätt duktig att uppdatera från mobilen, förutom igår.

Hoppas allt är bra med er. Min helg har varit superbra, dock alldeles för lite sömn. I fredagskväll kom ju Natalie och Simon hem till mig och vi satt uppe en stund, kollade på film och snackade. Nästa dag gick dom upp vid 10 för att dom skulle iväg till Åkersberga och träffa valparna som dom hade att välja mellan. Så gulligt! Är jätteavis! På lördagen då så hade jag balett, sen åkte jag och Philip och käkade på Vapiano. Eller jag käkade, han åt en dessert typ. Haha! Vi drog sen till Sköndal för att lämna lite saker hos Philip, sen satte vi oss på Sköndalskrog och drack några cider tills Natta&Simon kom och hämtade oss. Slutade med att vi hade en supermysig kväll med par-spel (gud vad töntigt), dom drack vin, jag drack fanta, käkade nachos och bara umgicks. Myspys. Men när det var läggdags kunde ingen av oss sova. Jag och Philip låg vakna hela natten, jag somnade i två timmar ungefär, sen vid 6 på morgonen kom Natalie och Simon ut till oss och ba "Vi hörde er prata, vi har inte heller sovit på hela natten!". Haha, va?! Så snacka om att man var trött igår!

Berättar om hur audition igår gick i ett senare inlägg. CIAO!


Supergammal bild på min och Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback