Lammkött är inne!

Satt och funderade på en grej. När jag först blev ihop med Philip var det väääärsta grejen. SHIT HAN ÄR JU TVÅ ÅR YNGRE! Alla mina tjejkompisar satsar ju på MINST ett år äldre typ. Folk blev jättechockade när jag sa att min pojkvän är två år yngre och ibland blir folk fortfarande det. Typ som att "vad har han att bidra med i livet?". "vad vet han?" "han kan ju inte änns gå ut på krogen!!". Självklart är ju inte alla yngre killar supermogna, men Philip är ju fasen mognare än vad jag är på många plan. Han går i skola, jobbar på kvällar och helger, sköter sig själv, försörjer sig själv. Och inte bara det, han tog ju verkligen hand om mig. Ändå tyckte folk nästan att det var pinsamt att min kille var yngre. Ja då var det ju nästan värre när jag var 18, fick gå ut på krogen osv och han bara var 16.

Men nu hurni! Nu har tiderna ändrats. Det är mer och mer ok att ha en kille som är yngre. Som mina två fd klasskompisar Josefine och Hanna, båda deras pojkvänner är ett år yngre! Den ni! Och jag ser fler och fler på FB som hittar sig yngre grabbar. Lammkött är det nya 2år äldre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback