Nytt i garderoben!

Tjoho! Har haft en suuupermysig dag med massa shopping och god mat. Jag och Philip käkade lunch på Pizza Hut, satt och bara tjötade. Efter det tog vi oss en runda på stan. En ganska lång runda. Först förbi Ur&Penn så jag kunde förminska min fina, fina klocka som jag fick av Philip i julklapp (love it), sen hamnade vi på Din Sko och jag har ju så länge längtat efter ett par Madicken skor. Ungefär 15år har jag velat ha dom. Så idag hittade jag ett par till ett väldigt bra pris. Vips, så var dom mina. Två affärer längre bort hade vi Carlings, där egentligen Philip ville handla ett par chinos. Slutade med att jag rea-fyndade en skitsnygg oversize tisha. Ehehehe... Nicole, håll i pengarna.

Iallafall. Efter att vi gått runt och kollat i alla affärer så åkte vi till Rådmansgatan och fikade, käkade årets första semla. En besvikelse dock... Inget gott bröd - bu. Och sen tog vi oss hem där vi har legat och kollat på Vänner tills Philip åkte hem. Första dagen i skolan på hans sista termin imorgon. THEY GROW UP SOO FAST!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback