Paris in my heart

Tjatja bitches! Allt bra? Jag har varit på galet dåligt humör och mått skit nu ett par dagar, speciellt igår, men efter att ha lyssnat på Daniel Paris på The voice så mår jag så mycket bättre. I love him. Seriöst, han är så bitter (like me) men säger allt med glimten i ögat. Han snackar skit om sossar hit och dit, jag är sosse, men orka ta åt sig liksom? Jag skrattar bara och nickar med. Det är ju sant? Haha! Underbar!


Nu sitter jag på jobbet iallafall. Trött. Sur på SL som försenar mig. Och ska dessutom jobba ikväll och imorgon igen. Ikväll är det auditionkurs på Stage och jag hoppar in för Tomas som inte kunde idag. Haha, har inte planerat nååågonting utan får väl köra på känsla som vanligt. Mycket roligare så ;) Får se hur det går. Tänkte mest snacka och få dom att känna sig lugna inför audition som är på söndag. Köra massa teknik och bara ha roligt med dom.

Jaja. Back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback