11:e juli 2011

Godmorgon på er! Gissa vart jag är? Jorå, är tillbaka i receptionen för en sista veckas jobb innan semestern. Ja, jo jag var ju ledig i två veckor, men då var jag ju inte ledig på riktigt utan då hade jag ju faktiskt audition. Men denna veckan jobbar jag till torsdag, sen drar jag mig ner till Göteborg för tre veckors ledighet. Låter helt amazing!!

Är fortfarande trött, men idag är det nog för att när jag väl BEHÖVER sova, då somnar jag inte. Som igår, låg jag och vred och vände mig långt efter klockan 12. Och jag la mig i sängen typ klockan 22... Sjukt frustrerande. Efter jobbet idag drar jag mig hemmåt, för att byta om, käka lite och sen ska jag nog in till ackis och ta klass för Terri Best igen :) Hon är ju bara här en gång om året, så man får ju passa på!

Puss på er.


Såhär känner jag mig idag.
(Bild från Zoes dop)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback