12:e juli 2011

Hola Tenioritos! (Gud, kollar alldeles för mycket på "Huset Fullt" och Kimmy Gibbler...). Hur är läget? Ser ut att bli fint väder idag, sjukt nice. Är dock fortfarande trött och utmattad, varför?! Jens, här på jobbet, tror nog som jag att efter alldeles för lite sömn och ordentlig mat i två veckor, så kommer jag nog må lite dåligt denna veckan för att ta igen allt.

Klassen igår då. Suck.. Är så besviken på mig själv, för jag kom dit och var helt död. Maten rullade runt i magen och huvudet VÄGRADE tagga till. Sa till mig själv "Kom igen!!! Detta är ju så jävla kul!!" hela tiden, men det ville inte hjälpa. Förräns vi körde koreografi. Då vaknade huvudet till igen. Och vi körde en koreografi som vi gjorde förra året... ååh, helt underbar :) Ska köra den på onsdag igen och tar mig en liten paus ikväll tror jag.

Det närmar sig semester, tjoho!


Kimmy Gibbler så här på tisdagsmorgonen... Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback