14:e juli 2011

Tjohoooo! Idag är en braaa dag! För idag får jag semester och drar mig från Stockholm i tre veckor! NICE! Förstår inte hur jag har lyckats packa för tre veckor i en relativt liten väska som jag brukar packa fullt när jag är borta i en vecka. Denna gången kämpade jag ordentligt för att få ner allt i väskan... Fick dock ta en extra väska till dator, smink, platttång, filmer... hehe, ja, det som INTE är kläder och inte fick plats i resväskan.

Gick upp extra tidigt idag för att hinna packa ner resten av sakerna, så nu är jag lite sliten, men det är chill, för jag är glad över att det snart är semester. Philip har precis landat i Göteborg dessutom och ska spendera ett par timmar med min mor ensam, haha. Stackars... hm... Mamma. Haha! Men jag är nere i Gbg ca 18.00 och då ska jag gosa med min LOUIE och PANCAKES som jag har saknat något enormt. My babies! ♥

Ha en faantaaastisk dag, så hörs vi väl lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback