22dagar...

22dagar kvar tills jag börjar på Balettakademien. Kan fortfarande inte fatta det, men är så jävla taggad. Fan, vad bra jag ska bli. Skojar inte alltså. Ska ta vara på varje minut, bra som dålig. Går runt och ler så fort jag tänker på det. Åh, vad kul! Dessutom att få börja i en ny klass, allt är nytt... som när man börjar gymnasiet och man var så jäkla pirrig över allt det nya. Jag älskar att gå i skolan bra för att få vara bland människor hela tiden. SKA BLI SÅ BRA NU VETTNIII! Dansa, dansa, dansa, dansa.


Kommentarer
Postat av: Linus

Herregud vilken energi Nicole har. Jag älskar ditt självförtroende och din vilja! Du kommer att bli bäst och du kommer att inspirera andra. Den bästa bloggen om dans är Nicoles. Önskar dig all lycka på vägen till du är bäst. Kommer att hålla tummarna för dig!



(har själv dansat och blev helt paff av din fina blogg!)

2011-08-02 @ 00:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback