Fredag

Hallå på er. Ska precis lägga mig och sova nu, blir väldigt tidiga kvällar här i Polen vilket jag faktiskt tycker är skönt. Speciellt med tanke på att Leo går upp kl 7 och skriker "SHOOLL, LÅÅÅST!!" ("Nicole! Lååst!") och knackar på min dörr.

Idag har jag i övrigt inte gjort något särskilt. Vi åkte till ett par släktingar några byar bort och satt där ett tag, men det är fortfarande skitväder så man har mest suttit inne... och lekt med kattungarna, hehe. Vi fick ju antibiotika från en veterinär nu imorse så vi försöker fånga alla 8:a kattungar (plus kattmammorna som är ännu skyggare) så vi kan ge dom ögondroppar. Ikväll har vi suttit i baren och käkar pizza. Dom andra har supit, but not me.

Imorgon ska det bli SOL! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback