Polen

Sådärja, nu har jag fått igång internet också. Kom hit till Polen igår förmiddag och sen dess har jag bara hääängt med Leo och co. Marlene och David är ju här också så det är ju kul. Vet inte hur länge vi stannar, Marlene drar ju på måndag med sin lilla la familja, men vi stannar nog lite längre iallafall.

I torsdags drog jag ju till Göteborg där Philip väntade på mig, och helgen gick fort kan man ju säga. Lite shopping, Liseberg, Lek och Busland och vips så var helgen över... Trist, men så blir det. Nu ska jag fortsätta kolla på "I love you man" som jag köpte mig i helgen... så jäla bra att jag inte kan koncentrera mig på att skriva. Sorry! :) Vi höres!


En bild jag tog på Leo tidigare idag när han badade. Såå söt!


Kommentarer
Postat av: T

Sweeeet:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback