Skönheten och Odjuret

Hallå på er och ursäkta mitt tidigare utbrott. Orkar bara inte liksom.

Idag har jag inte lämnat huset mer än när jag gått ut till katterna. Och ändå har tiden gått fort. Timmarna bara sprang förbi. Fixade med räkningar, CSN, kattungar, kollade på "Vänner", käkade... ja jag vet inte hur det kunde gå så fort. Iallafall!! Imorgon ska jag åka in till stan Nysa för att gå till frisören. ÄNTLIGEN! Första gången sen NOVEMBER som jag gör något med håret. Det är nog det längsta hittils som jag inte ha klippt mig eller färgat på. Så imorgon ska jag förändra utseendet helt tänkte jag. Men ni får se hur när det är klart ;) Kommer nog sakna mitt hår som det är nu lite, men måste verkligen ändra hårfärgen. Den är för täääskig.

Kattungen Oskar visade sig ha blivit den tjockaste av dom alla. Tjocka Mammakatt tog ju med sig alla kattungarna förutom Oskar igår till ett annat ställe, då jag antar att hon inte gillade att vi klappade dom hela tiden, men idag återvände alla... förutom Kattungen med Röda svansen.. Where are you? Anyway, och när alla var tillbaka så fångade jag ett par av dom och kände vilken sjuk skillnad det är på dom skygga katterna och på Oskar. För han är en riktig tjockis i jämförelse med dom. Helt tokigt! Men dom alla är så jäkla goa. Önskar jag kunde ta med dom hem... :(

MEN NU, SKA JAG KOLLA PÅ SKÖNHETEN OCH ODJURET SOM JAG KÖPTE MED MIG! Min ABSOLUTA favorit Disney-film. Den är helt fantastisk. Ciao bellos!


Kommentarer
Postat av: P

e smelly oxo tillbaka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback