Tröttheten som inte försvinner

Nu har det gått två dagar sen resultatet... och sedan dess har jag inte gjort någonting vettigt. Min lillebror kom till stan i fredags, för att gå på metall-festival igår... Och när han var på festivalen, så låg jag i sängen till 14, städade till 15, gick ut och sola till 17, åkte hem och diska, käka... och sen lilla framför tvn. Helt utslagen.

Samma idag. Vaknade vid 11, men då sov Jonathan fortfarande, så jag låg i sängen och däckade fram och tillbaka... Sen när han väl vaknade, så gjorde vi oss bara iordning och drog oss till Bromma, käkade, han flög iväg och jag åkte hem. Vad gjorde jag hemma? Jo, käkade en Ben n' Jerrys och somnade framför tvn. Vad händer? Jag är helt utslagen, fast jag borde ha så mycket energi och adrenalin av glädjen. Jag tror den kommer tillbaka... eller? För just nu är jag så trött, att jag utan tvekan skulle kunna lägga mig nu, klockan 20 och sova hela natten till klockan 07 imorgon då jag ska upp till jobbet.

Börjar få ont i örat när jag sväljer också.. skit också.


Kommentarer
Postat av: S

Så jävla het!

2011-07-11 @ 13:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback