Världens tristaste väder

Suck, vilket sjukt tråkigt väder. Det har regnat hela dagen... och i Sverige har ni säkert sol. Men värmen kommer hit i helgen, då kommer vi ha 30grader, tjoho! Kommer ligga ute HELA dagen. Har ju för fasen solat typ EN gång denna sommaren, katastrof. Solar ju varje dag normalt, men detta året har jag ju jobbat och gjort audition så när solen har lyst har jag suttit inne. Sjukt trist.

Anyway. Marlene och David är på SPA för dagen/natten och kommer inte förrän imorgon. Så min uppgift idag har varit att leka med Leo. Börjar ju tröttna nu kan man säga... Imorgon kommer Maciek från sitt jobb i stan så då har jag någonting annat att göra när jag har tråkigt iallafall! Åh, har ju inte träffat honom sen i julas! Annars har jag bara lekt med kattungarna en massa idag. Hatar detta vädret!!!!!

Nä, nu får jag ta och måla naglarna. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: P

De va galet tråkigt väder igår i Sverige också.

Postat av: Jackie

hahahahahhaha jag trodde för en sekund att det var DU på bilden. stört. =)

2011-07-22 @ 22:03:50
URL: http://llegos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback