White-face

Hej, tänkte bara snabbt uppdatera er om att min Smelly Cat inte har synts till sen i lördagskväll. Jag försöker att inte tänka på vad som kan ha hänt henne, det finns rätt många alternativ, så jag hoppas att hon lever i nån annan lada just nu. Eller så är hon död, och då kan jag ingenting mer göra än det jag har gjort. Mammakatt tog med sig fem av de andra kattungarna och stack till ladan bredvid igår och kommer endast för mat. Nu har vi bara en kattunge kvar, Oskar, aka White-Face som blir tamare och tamare och leker med mig hela tiden nu. Han kommer till och med när jag ropar. Sötnos. Även smala Mammakatt är kvar, men diar då endast White-face eftersom tjocka Mammakatt tog med sig alla smala Mammakatts kattungar. Förvirrande? :)


Kommentarer
Postat av: P

De mår säkert bra ska du se, och smelly också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback