17:e juni 2011 - "Varför gråter inte Emma?"

HALLÅ ELLER! Sitter i Göteborg nu efter att ha sovit ut rejääält. Somnade lite efter 23 igår och vaknade typ 20 i 11 imorse. Låg och läste i typ en timme innan jag gick upp. Japp, ni läste rätt. Jag LÄSER! Köpte en bok igår innan jag åkte till Göteborg, "Varför gråter inte Emma?", och har läst den konstant typ. Kommer ha läst ut den ikväll antagligen (280sidor... den ni!). Jag läser aldrig böcker men jag har länge tänkt på denna boken då historien är så jäkla gripande. Och eftersom jag hade en massa dötid igår så köpte jag den och har sedan dess haft tårar i ögonen konstant. Boken handlar om Arbogamordet som ägde rum 2008. Ni vet kanske, den där tyskan som slog ihjäl två barn (4 och 2år gamla) samt försökte slå ihjäl deras mamma som överlevde (och är författare till boken) med en hammare. Jag sitter hela tiden och undrar om man änns är en människa om man han klubba ihjäl två små barn på det sättet. Se hur deras liv rinner ur deras förstörda skallar. Nä, man är nog inte mänsklig då.


Osminkad tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback