20:e juni 2011

Kämpar för att ögonen ska hållas öppna. Ska nog aldrig mer åka nattbuss. Kanske natttåg då man får sängar och så. Men aldrig mer nattbuss som har på iskall aircondition. Jag är verkligen helt slut och förstår inte hur jag dessutom ska orka barnvakta senare ikväll. Slutar 20.15, vilket betyder att jag är hemma efter 21... Då blir det in i duschen sen sova, sova, sova. Jag tror jag sov ca 3timmar inatt. Kom ju på att det hade varit bra med en kudde liksom. Så klockan 03 fick jag snilleblixten att använda min handväska som kudde. Och klockan 04 så fick jag två säten för mig själv, då somnade jag med en gång och sov tills vi kom fram i Stockholm klockan 06.

Dopet igår var supertrevligt, (till viss del). Vissa glömde av att det var ett dop och började ha ett riktigt sup-kalas, men men. Sånt är livet. Vi stannade där tills dom skulle köra mig till bussen. Zoe är så himla söt och är så jäkla luuuugn! Har aldrig hört henne gråta. Aldrig sett henne ledsen, ingenting. Bara skrattar och njuter av livet. Sen var ju min prins Leo där också som jag lekte med. :) Gosunge.


En jäääättedålig bild från kyrkan. Iwetta och Karina står i svarta kavajer till höger.
Kvinnan i lila är Patricks (längst till höger i svart kavaj) styvmamma som tillsammans med Iwetta är faddrar.


Har ni sett någon sötare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback