21:e juni 2011

God morgon! Åh, mår så mycket bättre idag när jag har fått sova lite. Visst, är fortfarande trött, men gud vad skönt det var att få sova i sin egna säng. När jag vaknade kändes det som att jag skulle kunna sova typ tre dygn till :)

Igår jobbade jag på kontoret till kl 14, sen åkte jag hem, sov i 45minuter, lagade mat och sen åkte jag till jobb nr 2, som igår faktiskt var på gymmet i Segeltorp för första gången på länge. Satt ju barnvakt där massor i höstas, men har inte hunnit detta halvåret. Så igår satt jag där och det var tre störtsköna ungar som jag passade. Gillar när det är lite äldre barn, för i höstas fick jag nästan alltid passa två bebisar, en 4månaders och en typ 8-9månaders och dom är jag inte riktigt lika bra på att charma, hehe.

Idag så jobbar jag till 14, sen barnvaktar jag i Kristineberg som vanligt på tisdagar. Efter förra nattens bussresa har min hy blivit så ful. Har fått sjukt mycket finnar som vägrar försvinna och jag vill inte sminka över dom för det blir bara värre och dessutom vill jag kunna få lite färg i ansiktet i eftermiddag när jag passar barnen. Suck, varför har min hud blivit så känslig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback