22:a juni 2011

Hallå! Det är fint väder idag = glad Nicole. Jobbar bara till 14 idag sen är jag LEEEEDIG hela dagen! Så klockan 18 ska jag ta klass för norrmännen som är tillbaka, wihoo! Har längtat! Nu är det ju mindre än en vecka kvar till audition så det gäller att hålla igång.

Planer för dagen är då att efter jobbet åka till Farsta, käka hos Philip, gå runt lite i Farsta C, sen iväg och dansa. Kul kul! Det är säkert jättemycket folk man känner på klass också så det ska bli kul att träffa alla igen. :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Huset fullt. Har haft fullt upp hela morgonen för en gångs skull, konferensfix, bygga bokhyllor, boka luncher osv... så nu tar jag det lite lugnt ;) Hehehehe.... lata jag. Ciao!


Så länge kan ju ni lyssna på Britney Spears GRYYYMMA låt Speakerphone.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är Kylie Minogue som sjunger haha!

2011-07-02 @ 14:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback