23:e juni 2011

Gud, månaden juni börjar ta slut. Är det inte helt knäppt? Vart är sommaren? Ska vi alltså gå över till juli och det har varit typ 4soldagar på hela sommarn än så länge? Nää, inte ok. Grått och regn ute, det är inte kul.

Shit, har sådan träningsvärk efter gårdagens dansande (det blir värre imorn kan jag säga) samt långpromenaden. Och idag ska jag dansa mera :) Efter jobbet kl 14 så ska jag hem för att käka och byta om sen drar ja till ackis, för klass med K&K. Kan vara sista innan audition... Nää, ska försöka ta på måndag också. Gash, hyperventilering på hög nivå nu.

VI HÖRS SENARE!


En awesome bild på mig och Iwetta från Zoes dop. Det första dom sa efter dom tog kortet var "Nicole, du blev fan inte vacker på denna bilden". Haha, nää, men det var ju Iwetta som skrek "NICOLE VI MÅSTE GÖRA PUSSMUN"... och har hon nån pussmun?? Nää, don't think soo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback