27:e juni 2011

OMG, vart försvann juni hurrni?! 27:e?! Redan?! Betyder inte det att ackis audition börjar imorgon? EH, JO! Shit, är mer nervös än någonsin nu. Detta är ju min sista chans. (Nej Nicole, du är ung blabla). Ung jämfört med vem? Fuck sake, jag är 21år! Det finns en gräns på hur gammal man kan vara som dansare och let me tell you, my time is running out. Så imorgon börjar min sista audition på ackis, ever. Det börjar kl 08.50 med balett och så har man ca 40minuters lektioner i balett, modernt och jazz. Allting känns så mycket värre detta året. Varför?! Varfööör?! Jag brukar ju bara tycka det ska vara kul! Nu är jag livrädd... Jag går runt och tror att jag åker ut redan första dagen.

Jaja... Idag så jobbar jag till 14, sen ska jag SPRING till ackis för att ta klass för K&K, sen jobbar jag 18.15-20.30 i segeltorp där jag ska passa barn på gymmet. Kan säga att jag åker hem och sover big time efter det.


Bild från Gröna Lund på midsommar.
Dags för näsoperation snart? Japp, ska börja spara pengar nu.


Kommentarer
Postat av: P

Babyyyyy. LYCKA TILL! man får alltid panik innan, jag visste fan inte vad en tondue va dagarna innan audition förra året, DET ÄR DITT ÅR I ÅR!!... Och förresten ifall du opererar näsan så blir jag ritkigt förbannad..!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback