Favoriten är tillbaka!

Idag ska jag för första gången på över ett år få dansa balett för Hanna Odwayer som är tillbaka i Sverige i några veckor efter ett helt år i München. Min favoritlärare genom tiderna, lätt. Många har sagt att Hanna likabra skulle kunna vara min storasyster. Ska bli så himla kul att se henne igen, men jag är galet nervös för att dansa för henne faktiskt... Haha, tänk om hon ba "Eh.. Nicole.. vad fan har du gjort detta året? Du suger..". Haha! Hon skulle kunna säga det till mig, så ärlig är hon, hahah! Men vi får väl se. Ska förmodligen även ta jazzklassen efteråt för Therese Carlsson också som inte heller har sett mig dansa på ett år. Shit... ska jag verkligen våga?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Like. Very very LIKE!!

2011-06-13 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback