MINI-AVANCERAD KOREOGRAFIER (FILM)

Här har ni då den näst högsta gruppen på skolans koreografier: Whip my hair, Grenade och Dance, dance, dance. Kan säga att det har varit väldigt stressigt med denna gruppen pga frånvaro av olika anledningar och en tjej blev sjuk precis innan showen, så en del saker fick ändras. Men jag tycker dom klarade det galant ändå, över alla förväntningar kan jag säga! En del i Whip my hair (klapp-delen) har Anna i gruppen koreograferat (tjejen i rött hår som kör solo i den delen). Det är även Emma som gör TRE piruetter, stannar skitsnyggt i CONVERSE SKOR! Och i Grenade så är det Klara som gör solo i början samt improviserar i slutet.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud va jag ÄLSKAR dina koreografier, går själv i Karolina Bäckmans F+ grupp. Jag tänkte börja i din F+ till hösten, alla säger att du r en gymm danslärare! Kram!

2011-06-16 @ 14:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback