20110328

Snark! Hatar sommartid. För det betyder att jag "egentligen" går upp 05.50... Alldeles för tidigt med andra ord. Nu sitter jag på jobbet, ögonen håller på att försöka sluta sig och lyssnar på The voice. Fick sminka mig på jobbet då jag var alldeles för seg imorse för att hinna göra det. Så när jag kommer till jobbet på morgonen undviker jag all ögonkontakt för jag ser typ 10år yngre utan sminket... och jag ser redan ung ut. Hehehe, vad ego det lät, men jag menar, jag ser ju faktiskt ut att vara typ 16? En av mina 14åriga elever ba "Va, vadå har du jobb?!" Jag ba Ja joo...tog studenten för 2år sen och jag fyller ju 21 lilla gumman. Hon ba "VA!? Jag trodde du var mycket yngre!! hihihi jag trodde typ du var.. eh.. 17?"

Jaja, nog om det. Ska dricka mitt té och sen börja bygga på hyllan som chefen har lagt fram åt mig här, haha. Fun, fun. Shit, jag är såå trött...


Bild från helgen. Jag har en sne näsa!!! Ännu en anledning till operation.


Kommentarer
Postat av: AA

sötnos

2011-03-28 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback