20110329

Tjohej på er! Vilken busy morgon jag har haft och ändå har inte tiden gått... Köpt 8liter mjölk, byggt en bokhylla, gjort massa kaffe, städat... Kul va?

Idag är det tisdag vilket innebär jobb i reception sen barnvaktning. Men det jag ser mest fram imot är att få lämna in skitmobilen till Media Markt och skälla ut dom och säga att en mobil ska fan hålla bättre än såhär... Nej, det är inte deras fel, det är Sony Ericssons fel, MEN, dom får väl fan varna en innan dom säljer mobilen. Denna mobilen har jag varit så jäääkla försiktig med, aldrig tappat den i marken förutom när Louie puttade ner den någon gång, sett till att det inte blir några repor, inga fuktskador... OCH ÄNDÅ GÅR DEN SÖNDER! Något som jag inte kan göra något åt går sönder!! Det är fan inte rätt. Och om dom inte ger mig en ersättningsmobil medans min är på lagning, ja då stämmer jag fan hela företaget. Haha! Nä men allvarligt, jag har inte haft en mobil på 3dagar nu och jag har faktiskt folk från jobbet som ringer och smsar mig. Det är inte bara för att jag vill kunna surfa på Saltsjöbanan, utan det handlar mest om att barnvaktfamiljen ska kunna få tag på mig, mina föräldrar, chefen här i receptionen osv.


Kommentarer
Postat av: P

Aaaah, de e därför jag inte fått tag på dej... Och inte kunnat smsa tillbaka på de där k&k smst. Nu fattar jag. Hör av dej när du har möjlighet baby... Vill ju kunna gratta nån på den speciella dagen imorn via telefon... Love ya honey <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback