Big brother Katerina

Kan nu passa på att kör min andra Big Brother diss! KATERINA! Shit, pommes. Jag har försvarat henne under hela säsongen, trots att hon bråkat med Vanessa som jag också gillar, men nu när hon börjar hoppa på Vanessa (Som förövrigt är Transexuell!) och pikar henne för att hon "egentligen är en pojke", nä då får jag flipp. Dessutom att hon dampar ena dagen, ber om ursäkt sen under natten och sen nästa dag så dampar hon igen, gör ju inte saken bättre. Jag tyckte det var kul att hon som är kristen fortfarande vågar flippa och dansa till "Naughty girl" och sånt, men inte nu längre. Hon säger till Vanessa, som hade självförtorendet, som struntade i samhällets åsikter och opererade sig till en kvinna, att Vanessa är AVUNDSJUK på Katerina för att hon är en riktig tjej, men riktiga kurvor och att Vanessa bara är fejk och aldrig kommer få heterosexuella killar. Say what? Katerina är förövrigt 34år gammal! Har man inte mer vett i huvudet då?

Tycker man får ha vilka åsikter som helst, men Katerina var en av de första personerna i huset som fick veta att Vanessa är transsexuell och då tyckte hon att det var jättemodigt, stöttade henne osv. Men nu är hon den enda i huset som gång på gång på gång tar upp att Vanessa är trans och använder det som att det är FEGT att byta kön. Suck...

DAGENS VUXNA ALLTSÅ!






Nu ska jag sluta skriva om BB hela tiden. Bara lägga en diss till Roza också. Kan hon bara vara tyst?
Jag har redan tinnituss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback