Dansa ikväll?

Dricker min sista kopp te för dagen (har nog druckit...5st?) och slutar om 20minuter. Jobbade över en timme idag, har ju ändå en sådan lång rast. Ska iväg sen till The phone house och fixa min telefon så jag kan leva igen. Känner mig helt handikappad just nu asså! Inget nätverk?! Finns det något sånt om man inte åker i tunnlar eller är ute på landet? Suck...

Något annat spännande är att jag ska FÖRMODLIGEN iväg och ta Karl och Knuts klass ikväll! YES THEY'RE BACK! Så jävla glad, men jag har dock inga pengar... Bokstavligt talat. Klassen kostar 220kr, och jag har typ 260kr på kortet... Och jag kan ju faktiskt behöva dom pengarna. Men vi får se... Ibland måste man unna sig. Och jag har ju saknat dom i ett år! Nääh, JAG MÅSTE JU!


Karl&Knut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback