DISS!

Känner att jag inte uppdaterar så mycket. Varför? Nää, ärligt, jag har inte så mycket och berätta under denna tiden. Allt går på rutin, tyvärr. Det var ju spännande där dom två veckorna som var när jag var i Oslo, men då var jag för feg för att uppdatera. Iallafall!!! Åh, hamnar alltid utanför mitt ämne...

Idag ska jag börja min dag med att DISSA något. Big Brother. Jag ÄLSKAR programmet. Är helt besatt. Men, nu börjar jag få spel på vissa personer i det där huset. Har i och för sig haft det rätt länge. Men nu... Annie och HUNKEN Patrik. För det första, när dom slängde in en hunk, tänkte man att "yes! intriger! tjejerna kommer slåss!", vilket dom skulle gjort om han inte var så jääääävla trååååååååååååkig och dryg. Seriöst. Torraste människan. Enda gången han är trevlig är när någon blir ledsen. Då ba "men, ja, nej jag tycker ju inte om dig, fast tycker inte om att du är ledsen". Man ba? Vad fan är det för jävla tröst? Hahaha, skämt. Iallafall! Så går han och blir betuttad i den FULASTE, TRÅKIGASTE och KONSTIGASTE bruden i huset. Börjar genast tänka "Jag är kär i den fulaste flickan i världen"-låten. Och som en gammal vän sa: Dom kramas som att dom vore syskon. Blir äcklad av att kolla på dom för det är så stelt, konstigt och dom...nä, inte ok. Jag brukar gilla omaka par, "Skönheten och Odjuret", men då brukar oftast någon av dom ha en personlighet. Inte att båda är tysta och torra. Suck!! Bu för det Hunken! Hissar dock att det kommer in nya tjejer som skapar drama.

Ska i ett annat inlägg dissa Katerina för hennes dåliga självförtroende som 34åring. Sen Roza har jag hatat sen dag ett...


Har ni sett en blekare rygg - någonsin?




Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Aw! Tack så mycket! :)

Postat av: ivetta

Hahahha i know! jag HATAR dem båda så ävla mycket. haha den sista bilden, moongo barn typ

2011-03-23 @ 15:22:59
Postat av: Emelie Rommedahl

Jaaa, Annie är sjukt blek!! haha

2011-03-23 @ 17:29:55
URL: http://erommedahl.blogg.se/
Postat av: Karolin

Jag tycker tvärt om. Jag tycker det är fint att dem håller ihop. Bara för att man är en såkallad Hunk så betyder det inte att tjejerna skall kasta sig över honom och att han självklart skall få den snyggaste tjejen. Allt har med personlighet att göra och dem två trivs tillsammans och det är fint. Allting skall vara så ytligt nu för tiden och det är trist. Sedan är inte alls Annie som hon heter konstig ful eller tråkig. Hon är sig själv och spelar inget spel för att försöka vara någon annan. Utseende betyder inte allt och jag tycker det är fint att dem visar att dem tycker om varandra. Sedan vet man inte vad som händer sen dem andra 100 dagarna men jag tycker det dem har är äkta och genuint.

Sedan, vad spelar det för roll om man är blek? Jag är säkert blekare än Annie och jag älskar det!

2011-03-23 @ 19:03:35
URL: http://krinskrans.blogg.se/
Postat av: karolin

Jag tycker tvärt om. Jag tycker det är fint att dem håller ihop. Bara för att man är en såkallad Hunk så betyder det inte att tjejerna skall kasta sig över honom och att han självklart skall få den snyggaste tjejen. Allt har med personlighet att göra och dem två trivs tillsammans och det är fint. Allting skall vara så ytligt nu för tiden och det är trist. Sedan är inte alls Annie som hon heter konstig ful eller tråkig. Hon är sig själv och spelar inget spel för att försöka vara någon annan. Utseende betyder inte allt och jag tycker det är fint att dem visar att dem tycker om varandra. Sedan vet man inte vad som händer sen dem andra 100 dagarna men jag tycker det dem har är äkta och genuint.

Sedan, vad spelar det för roll om man är blek? Jag är säkert blekare än Annie och jag älskar det!

2011-03-23 @ 19:06:31
URL: http://krinskrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback