En trött och sjuk tjej...

Blir besviken på er resterande som inte grattade mig i kommenterena igår. Jag har verkligen inte bara 4:a läsare... BU PÅ ER!

Shit, jag mår inte så bra. Blev sjuk i tisdagskväll och nu sitter jag fortfarande här med ont i halsen, förkylning och huvudvärk. :( Jättetrist. Men igår fyllde jag år och eftersom jag jobbade heeeela dagen och eftersom min familj bor i Göteborg så blev det inte mycket firande. Dessutom mina elever på första lektionen jag hade var fasen på det sämsta humöret någonsin. Så jävla jobbiga! Jag säger det jämt, men igår var dom elaka. Inte alls kul, speciellt inte eftersom jag bad dom att vara schyssta för jag kände mig sjuk och för att det var min födelsedag - dom lovade. Sen kom mina andra två grupper och då blev jag glad. Härliga elever!!!

Mitt firande kommer vara på lööördag och jag längtar efter att få träffa folk igen. Blir väldigt långtråkigt att se samma folk på jobbet hela tiden, så det ska bli skönt att få se gamla ansikten som jag inte träffat på väldigt länge. Men nu ska jag fortsätta... jobba. Hehe! IKVÄLL SKA JAG DANSA FÖR KARL OCH KNUT!!! ÄVEN OM JAG ÄR SJUK - ÄR SÅ TAGGAD!!!

 

I brist på bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback