Fullspäckat schema

Good morning bitches! Får så mycket inspiration från Daniel Paris när han är med i Vakna med The Voice. LOVE HIM! Typ som när dom pratar om Justin Bieber och han har varit och sett Biebers film och blir besatt - "PURPLE BITCHEEEES!!", haha, kan inte sluta garva.

TORSDAG idag. Fyfan vad skönt, för det innebär att jag är ledig imorgon - wie! Men idag är det fullspäckat schema. Först sitta i receptionen till 14, möta upp Lovisa (eventuellt Emma och Jossan) för lunch mellan 14-16, sen undervisar jag till 18.30 och direkt efter det drar jag till Kristineberg och barnvaktar i någon timme. SEN hem och äta middag och sova. Härligt! Men jag gillar när jag har mycket att göra, för annars blir jag så lat och däckar på soffan. Och på tal om soffan! HALLÅ! VAD HÄNDE I BIG BROTHER IGÅR? VÄRSTA BORDELLEN! Herre guuud! Nu börjar det hända saker. Fast blev riktigt deppig av att Martin låg med en av brudarna, OK om Patrik gjorde det för honom gillar jag inte, men Martin verkade ju faktiskt kär i Sara. Men efter igår tappade jag alla förhoppningar på att det finns snygga killar som är schyssta också. Och hahah, dom där tjejerna, fyfan vilka horor dom betedde sig som. Så fort det kommer en snygg kille så särar dom på benen.

Vi höööörs sen ♥


Kommentarer
Postat av: Karolin

sv; haha, skönt att vi sitter och diskuterar Big Brother sins emellan :p men vi har olika åsikter och ja, patrik var ju inte så schysst igår men har man varit singel ett tag och 2 horor går in i huset som är villiga för en 5 krona så var beslutet inte så svårt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback