Kär vän i Stockholm ♥

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN ska jag få träffa min vän Johanna igen. Hon var en av mina bästa, bösta vänner under högstadiet och i början av gymnasiet. Tyvärr har vi båda skapat olika liv och helt enkelt gått om varandra nästan varje gång vi är i samma stad. Senast vi träffades var 2009 i november. Träffade henne alltså inte under hela 2010. Åh, blir lite ledsen när jag tänker på det faktiskt. Så mycket man har missat. Kommer ihåg en gång när hon var i Stockholm när jag gick ettan på gymnasiet. Hon var här i några dagar, typ fyra dagar eller så, men sen när jag sa hejdå till henne på centralen så grät jag som en bebis. Grät hela dagen för jag ville inte att hon skulle lämna mig. Det var så himla jobbigt!

Men nu äntligen, ska jag få träffa henne. Hon är i Stockholm för att träffa sin bror (TROR JAG?!) och då ska vi hinne med en lunch mellan mina jobb. Fyfan vad jag har saknat henne! Dessutom har hon varit i Thailand nu så hon lär ju vara bajsbrun... Kul... Solarium nästa? 

♥ Åh, ska bli så kul att få träffa min vän igen.


I 9:an

Den gången Joshi var här när jag grät för hon åkte ♥ (älskar denna bilden)


Balen i 9:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback