Söndagskväll

Heeej goingar! Haft en trevlig helg? Det har jag haft, förutom undervisningen igår morse... Bara två lektioner med dom till sen är det över. Jag orkar verkligen inte med dom, dels för att det är så tidigt på en lördag, dels för att dom är så många och dels för att dom är så små. Deras föräldrar hör allt jag säger så jag vågar inte skälla ut någon eller något, även fast dom VERKLIGEN behöver det. Suck..

Jaja, nog om dom. Jag har dansat massa balett, jag har käkat tacos, umgåtts med Philip, och nu under eftermiddagen har jag städat. Och faktiskt städat!! Jag har inte rensat mitt rum eller packat upp min resväska sen jag var i Göteborg. Hade glömt hur mitt golv såg ut, haha. Men nu är det rent och fint! Har packat upp båda väskorna från Göteborg och Oslo och kan börja om på nytt. Har bokat tvätttid på fredag så då känns allt fräsch igen.

Nu börjar Bachelorette. sen Big brother! Så ska sätta mig och käka det som blev över från tacosen igår, käka godis och bara götta mig denna söndagskväll. Puss :)

Ps. Min mobil är heelt fucked up. Finns inget nätverk, så det går inte att få tag på mig. Ska fixa det tills imorgon!


Mitt städade golv där det tidigare låg en STOOOOR hög med kläder.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback