23:e maj 2011

Vad händer, yao? Åh, saknar redan Gurkan i tv-rutan, trots att det inte änns varit ett avsnitt än... Bara tanken gör mig ledsen, buhu! Idag är det måndag och bajsväder. Hade planerat kläder igår: Klänning, klackar osv. Men det fick ju ändras till jeans och en enkel topp under kavajen. Trist, men nu slipper jag samtidigt ha ångest över att jag sitter inne när det är fint väder, hehe. 

Ja, idag då. Jobb till 14, sen jobb 17-18.30, efter det iväg till Karlaplan och hem till vår ljudtekniker för att klippa musik inför showen. Skönt att ha det gjort. Har inte kunnat avsluta mina koreografier pga att jag inte vet om det funkar till den klippta musiken osv, så det är på tiden nu när det bara är två veckor kvar till show. Och vet ni vad som händer nästa onsdag? Då drar jag till GÖTET! Hur görr som helst. Lillskiten Leo fyller 2år! Helt amazing! Så han ska firas med tårta och presenter, wie.

Ni får ha en nice måndag.


Bild från Leos 1års kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback